چکیده فارسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
ب |
اظهارنامه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
ت |
تقدیم …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
ث |
قدردانی و تشکر ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
ج |
فهرست مطالب ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
ح |
فهرست جداول ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
ذ |
فهرست نمودارها …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
ر |
فصل اول: طرح تحقیق |
1 |
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
2 |
بیان مسأله ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
6 |
ضرورت و اهمیت تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
10 |
اهداف تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
11 |
فرضیههای تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
12 |
قلمرو تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
12 |
محدودیتهای تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
12 |
تعریف واژه ها ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
13 |
فصل دوم: ادبیات تحقیق |
17 |
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
18 |
مبانی نظری تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
18 |
یادگیری حرکتی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
18 |
نظریه های کنترل حرکتی …………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
19 |
وجوه جوهری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
20 |
پارامترهای برنامه حرکتی تعمیمیافته ………………………………………………………………………………………………………………………….. |
20 |
یادگیری حرکتی از دیدگاه نظریه طرحواره …………………………………………………………………………………………………………………. |
21 |
طرحواره یادآوری ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
22 |
طرحواره بازشناسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
22 |
سازماندهی تمرین ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
23 |
تغییرپذیری تمرین ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
25 |
تداخل زمینهای …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
28 |
فرضیه پردازش معنیدارتر و متمایزتر ………………………………………………………………………………………………………………………….. |
29 |
فرضیه فراموشی و بازسازی مجدد ……………………………………………………………………………………………………………………………….. |
30 |
فرضیه بازداری پسگستر …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
31 |
عوامل مؤثر بر اثر تداخل زمینهای ……………………………………………………………………………………………………………………………….. |
33 |
ویژگیهای روانشناختی کودکان عقب مانده ذهنی …………………………………………………………………………………………………….. |
40 |
نقص در رشد شناختی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
40 |
محدودیتهای یادگیری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
41 |
پیشینه تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
41 |
تحقیقات داخل کشور …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
41 |
تحقیقات خارج کشور …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
42 |
جمعبندی تحقیقات انجام شده …………………………………………………………………………………………………………………………………… |
55 |
فصل سوم: روش تحقیق |
57 |
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
58 |
روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
58 |
جامعه آماری ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
58 |
نمونه آماری و شیوه نمونهگیری ………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
58 |
متغیرهای تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
59 |
ابزار و روش جمعآوری اطلاعات …………………………………………………………………………………………………………………………………… |
60 |
روش اجرای تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
60 |
آزمون انتقال و یادداری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
62 |
امتیازدهی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
63 |
روش آماری …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
63 |
فصل چهارم: یافتههای تحقیق |
65 |
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
66 |
اطلاعات توصیفی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
66 |
آزمون فرضیهها …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
68 |
فرضیه اول …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
68 |
فرضیه دوم …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
71 |
فرضیه سوم ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
72 |
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری |
74 |
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
75 |
خلاصه تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
75 |
یافتههای تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
76 |
بحث و تفسیر نتایج ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
76 |
مرحله یادداری …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
77 |
مرحله انتقال ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
79 |
نتیجهگیری کلی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
80 |
پیشنهادات برخاسته از تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………. |
81 |
پیشنهادات کاربردی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
81 |
پیشنهادات پژوهشی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
81 |
فهرست منابع |
83 |
منابع ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
84 |
چکیده انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
88 |